Blog

Ilustracja do artykułu dotyczące animacji sprzedażowych.
Wideo
Animacja już dawno przestała być techniką zarezerwowaną dla bajek dla dzieci. Możliwość dość szybkiego i szytego całkowicie na miarę komunikatu bardzo szybko znalazła swoje miejsce w świecie biznesu, a w miarę rozwoju technologii stała się jednym z najważniejszych środków przekazu marketingowego. 
Ilustracja do artykułu "Skuteczny email marketing".
Marketing
E-mail marketing nie umarł – wręcz przeciwnie – ma się całkiem dobrze. Wystarczy spojrzeć na nasze prywatne skrzynki mailowe – codziennie dostajemy dziesiątki wiadomości. Z punktu widzenia marketera nie jest to wymarzona sytuacja, ponieważ wraz z rozwojem rynku i technologii, trzeba wykazywać się coraz większą kreatywnością, aby przekonać odbiorcę do otworzenia maila, a potem zachęcić w nim do działania.
Ilustracja do artykułu "Plagiat czy inspiracja?"
Prawne
„Czym jest oryginalność? Niewykrytym plagiatowaniem” taki cytat Williama Ralph Inge możemy przeczytać na początku książki „Twórcza Kradzież. 10 przykazań kreatywności”, w której autor Austin Kleon stara się nas przekonać, że wszystko zostało już wymyślone i pozostaje nam tylko kopiowanie innych.
Marketing
Niezależnie od tego czym zajmujemy się zawodowo to zawsze lepiej będziemy wykonywać swoje obowiązki, a efekty tego będą lepsze jeśli dogłębnie zrozumiemy to co robimy. Jeśli przyjmiemy, że zadaniem wprawnego marketera jest generowanie sprzedaży to z całą pewnością musi on świetnie rozumieć jakimi ścieżkami podąża nasz potencjalny Klient podejmując decyzje zakupowe.
Ilustracja do artykułu o marketingu mobilnym
Marketing
Na naszym rynku nie widać spektakularnych wzrostów ilości użytkowników urządzeń mobilnych, można powiedzieć, że ten kto miał przejść w XXI wiek i zacząć korzystać ze smartfona już to zrobił, a wszyscy pozostali są już poza zasięgiem mobilnej cyfryzacji. Zauważamy jednak znaczący przyrost czasu spędzanego na urządzeniach mobilnych względem urządzeń desktopowych, trend ten postępuje z roku na rok. Oznacza to, że nie możemy bagatelizować potencjału tego kanału, a wręcz z uwagi na nadchodzący nowy rok kalendarzowy powinniśmy się przygotować na jego absolutną dominację i przewidzieć ją w naszych budżetach.
Ilustracja do artykułu "Reklama a znane osoby".
Prawne
Na ekranach telewizyjnych możemy dostrzec: Marka Kondrata w reklamie ING, Piotra Fronczewskiego promującego, np. pożyczki Wonga, Małgorzatę Sochę jako twarz marki salonów meblowych Agata, Martynę Wojciechowską polecającą herbaty Lipton, Kubę Wojewódzkiego i Magdalenę Cielecką w kampanii sieci Play, w czasopismach kobiecych znajdziemy: Magdalenę Różdżkę, Małgorzatę Kożuchowską, a nawet Angelinę Jolie reklamujące kremy do twarzy czy perfumy. Natomiast w social mediach ostatnio głośno jest o reklamie Samsunga z nowym ambasadorem – Wojtkiem Sokołem.